Itu saya

Itu saya
Aku sayang negaraku. Tanah air ku. Agamaku. Bangsaku & keluargaku.

Mari faham isi AL-QURAN..

Mari sama-sama kita dengar tafsir AL-QURAN semoga hati kita lembut dan dapat hidaya

CLICK |> FOR THE NEXT SURAH.

Thursday, July 2, 2009

First day OJT

Teruja untuk memulakan praktikal di ILP Kuala Langat. Seawal 7.45pagi aku telah sampai dan diberi punchcard untuk punch. Lepas breafing oleh En. Yazid, aku dan sorang lagi pelajar praktikal dari security pergi ke bilik pengajar bengkel multimedia.


Alhamdulillah, setakat ini semuanya berjalan lancar. Untuk tugasanku yang pertama, aku membuat installation di Makmal Komputer 3 dan Makmal Komputer 4. Hari ini aku melakukan tugas yang sama. erm.. kemasukkan pelajar baru belum lagi bermula, so.. hari ini belum lagi sesak nafas.. masih ada masa untuk bergerak laju.. bagaimanapun, aku masih lagi dalam condition belum pulih sepenuhnya dari sakit.. 3 hari yang lalu aku kena selsema yang teruk.. berjangkit dari suamiku... selsema virus, semalam baru sahaja aku pergi ke klinik dan masih lagi menelan ubatnya yang pahit...




No comments:

Post a Comment