Itu saya

Itu saya
Aku sayang negaraku. Tanah air ku. Agamaku. Bangsaku & keluargaku.

Mari faham isi AL-QURAN..

Mari sama-sama kita dengar tafsir AL-QURAN semoga hati kita lembut dan dapat hidaya

CLICK |> FOR THE NEXT SURAH.

Tuesday, January 12, 2010

Anugerah Juara Lagu 2010

Anugerah Juara Lagu ke 24 memang best.. biarpun pada mulanya aku tak berapa suka lagu aizat - pergi sebab lagu tu sodeh je.. tapi malam dia bawak lagu tu memang power. Yang membuatkan lagu tu terangkat bila india tu buat alunan seakan-akan bunyi asal pastu pompuan melayu plak yang main gitar cina. Peh.. memang gempak lah.. 1Malaysia.



Lagi best lagu yang aku jangka menang memang menanglah.. sebab vokal dia sejak dia dalam mentor lagi aku dah respek - lagu Aku rindu sayang kamu - Black. Suaranya macam vokalis Lan - Meet Uncle Hussain ( Lan & the typewriter). Memang power habis. Sorylah.. Black punye youtube AJL 24 tarak so aku minjam channel lain.. kih..kih..kih..



Cam tu jugak Faizal Tahir - Bencinta peh.. aku suka tengok dia punya persembahan dgn lagu dia.. cun abis.. tapi sayang aku carik gak kat youtube tak de yang full habis sampai shila kuar tu.. yang ada pulak version pakai rakam TV.. memang bestlah faizal tahir.. bawak lagu bencinta biarpun kudrat sekerat tapi power! bravo!



Lagu Yuna tu tak best pun.. dan actually best, tapi kat aku dah basilah lagu tu... sebelum lagu tu naik budak2 kelas aku masa kat ILP dulu asyik nyanyi & pasang lagu tu.. sampai muak dah.. tapi malam tu dia bawak lagu tu best skit.. dah nak jadi lagu jazz pulak.. okey gak lah..



Persembahan yang power sebenarnya bagi akulah.. selain dari faizal tahir punya.. Akim punye persembahan pun best gak.. dia punya prop dia dan baju dia best.. aku tengok dah jadik The Matrix Malaysia.. huhuhu..



Apa-apapun syabaslah TV3 kerana AJL! Tahun depan lagu mesti power2 lagi..

No comments:

Post a Comment