Itu saya

Itu saya
Aku sayang negaraku. Tanah air ku. Agamaku. Bangsaku & keluargaku.

Mari faham isi AL-QURAN..

Mari sama-sama kita dengar tafsir AL-QURAN semoga hati kita lembut dan dapat hidaya

CLICK |> FOR THE NEXT SURAH.

Sunday, June 7, 2009

Esok exam aku tak prepare ape..

Melangsaikan janjiku pada suamiku melihat rumah sewa baru, pukul 4.30 petang baru pulang rumah. Aku memang frust sebab tak sempat nak study. Esok 7 modul beb! sekarang ni aku baru sempat baca 2 modul. Sapelah yang bangal sangat punye idea exam sekali 7 modul! sakit kepala aku nak membaca. Lebih2 lagi bab produk testing, multimedia production yang bertimbun-timbun notanya. Kan best kalau dapat soalan bocor... hahahaha.. jadi setan jap aku ni.
Time aku taip ni, otak aku dah tepu.. dok baca produk testing.. fasa2 proses kerja la apa laa... frust betul. Banyak sangat notanye... so malam ni aku study hard laa.. nak study smart dah tak sempat kott.. besok tibai je.. apasal la semester ni aku rasa malas betul aku nak study? Rasanya pointer aku mesti jatuh merudum seumpama merudumnya ekonomi negara... hahahaha...
adios!

No comments:

Post a Comment